czwartek, 12 września 2013

2 tygodnie...

Przez ostatnie dni nic nie pisałem, ale starałem się mimo wszystko uczyć :) Wczoraj co prawda nic nie zrobiłem (za wyjątkiem rozwiązania kilku testów), ale dzień wytchnienia też jest potrzebny. Kpk przerobiony niestety w połowie, od postępowania drugoinstancyjnego po łebkach albo wcale. Dziś "na warsztacie" kodeks pracy, ale również bez większego zagłębiania się. Jutro mam wolny dzień, zamierzam spędzić go z kodeksem karnym. Wcześniej do niego już zaglądałem, zakładam dlatego, że 10 godzin nauki wystarczy. W sobotę zamierzam pobieżnie zerknąć na kodeks wykroczeń, kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia i kks. Niedziela powinna upłynąć pod znakiem Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi. Dziś musiałem też dokonać niewielkiej korekty w harmonogramie przygotowań, który sporządziłem na koniec lipca.W porównaniu z planem mam 2 dni opóźnienia, dlatego też generalną powtórkę materiału zacznę 21 września, a nie jak pierwotnie zakładałem 19. Skonkretyzowałem także mniejsze ustawy, które jeszcze przerobię w ostatnich dniach przygotowań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz