czwartek, 19 września 2013

Drobnica

Dziś po pracy poświęciłem trochę czasu na kilka mniejszych ustaw, z których trafiają się pojedyncze pytania. Wybrałem ustawy, które mają najlepszy przelicznik "objętości do możliwych do uzyskania punktów", zgodnie z zestawieniem, które można znaleźć na prawnet.blogspot.com. I tak zajrzałem do ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o własności lokali oraz o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunku pracy z przyczyn niedotyczących pracowników. Jutro czekają na mnie ustawa o swobodzie działalności gospodarczej oraz o ochronie konkurencji i konsumentów. W sobotę zamierzam jeszcze przypomnieć sobie organy unijne (mam nadzieję, że stara dobra Wikipedia wystarczy ;) ) i ruszam z generalną powtórką kodeksów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz